2dezign

Interieurontwerp store & retail

 

Rudi Tuinman en Pascal Koeleman van 2dezign vroegen ons om mee te denken over de ontwikkeling van een nieuw winkelconcept voor hun klant Dehner Gartencenter. Het doel van het nieuwe concept was om met het nieuwe winkeldesign meer klanten te trekken en hiermee de omzet te verhogen. We zijn samen met hun aan de slag gegaan en hebben hun concept genaamd ‘flagship store’ uitgewerkt tot een winkeldesign bestaande uit 2 verdiepingen waar bloemen en life style producten op een unieke manier gepresenteerd konden worden.

Opdracht:
Met op de ESEF 15 m2 en op de Technishow 24 m2 vloeroppervlak is ons gevraagd om een open en zakelijke stand neer te zetten. Een uniform concept voor beide beurzen met een mooie witte verhoogde vloer, strakke productpresentaties en opvallende blikvangers.

Resultaat:
Door een doordacht ontwerp en een efficiënte indeling hebben we alle vierkante meters van de stand optimaal benut. Een overzichtelijke en rustige presentatie in combinatie met ruimte voor productpresentatie.

Klant reactie:

 

In opdracht van
2dezign